duminică, 27 august 2017

Artiom OLEACU

xxxxx

xxxxx

ieri te-am visat tată din nou
eram pe malul mării aşezaţi pe nisip
ca băieţii din filmul nostru preferat
cu pistoalele-n faţă
îţi închipui această imagine tată
îmi pare că subconştientul meu o ia razna
tu îmi spuneai un banc şi rîdeam ambii
ca proştii
m-ai întrebat tată dacă am o gagică
ţi-am răspuns
tată desigur
e la fel de frumoasă ca mama
şi parcă simţeam că ceva
nu e bine
la fel cum povestea stupidă
că după
vom culege piersici şi portocale
e imposibil
fiule cu siguranţă visezi şi ţi-e frică
tată de ce eşti atît de fain şi înţelegător în vise
o frică cretină
ca şi-atunci cînd eram student şi m-am trezit
după o noapte de beţie la cămin
iar oglinda
mi-a arătat faţa mărită
m-am speriat foarte tare
am crezut că am înebunit deja iar lumea distorsionată
se răzbună pe mine
ma-m speriat mai puţin cînd mi-a căzut peste deget
capacul de la canalizare
tu nu erai alături iar eu plîngeam înăbuşit
de-atunci mi-ai stricat toate visele
tată e imposibil să vorbim acum
cu pistoalele-n faţă
ambii
pe malul mării
din cauza ta n-am nici frate nici soră
te întreb încă o data
de ce ai părăsit-o pe mama
nu schimba subiectul
nu mă întreba
care-i echipa mea preferată de fotbal
fii sincer cu mine
cînd mă voi trezi
nu voi putea să-ţi strîng mîna
te văd doar în vise
lucrul acesta
mă umple de fericire
răspunde-mi cît mai repede tată





O poezie de ARTIOM OLEACU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan