sâmbătă, 22 aprilie 2023

Doamne, numai tu stii ce e cu adevarat in capul meu si in adancurile inimii mele, acolo unde eu nu am avut niciodata acces nici macar atunci cand am fost nespus de fericit. Doamne cand mi-a fost greu eu nu am avut cu cine sa vorbesc, cand am vrut sa sun pe cineva mi-am dat seama ca e weekend sau sunt zile de sarbatori sau e deja noua seara si nu se cade sa deranjez pe cineva in momentele alea la telefon si nu am deranjat pe nimeni. Doamne numai pe tine am indraznit sa te deranjez pe la patru noaptea si ti-am spus ce aveam pe suflet, desi era o ora atat de tarzie, o ora la care oamenii dorm si nu isi plang de mila. Doamne, numai tie ti-am vorbit fara sa ma tem ca sunt penibil si ca spun prostii sau ca ai sa ma intrerupi la jumatate de cuvant, plictisit si nervos si suparat ca iti fur din timp si ca iti pierzi vremea degeaba cu mine. Doamne, tu pana si de sarbatori m-ai ascultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan