joi, 2 septembrie 2010

Fragment de jurnal

şi doamna Nechiforov a intrat din nou în viaţa mea chiar de la prima lecţie. iar în timp ce doamna Nechiforov explica tema legată de electronice şi electrocasnice şi prize şi ştecher şi mai ştiu eu ce, din geanta mea a început să sune telefonul, geanta mea era nouă şi eu nu ştiam în care buzunar se află telefonul şi eram în prima bancă şi îmi căutam telefonul în timp de Doamna Nechiforov povestea mai departe tema, fără să-mi acorde atenţie sau să-mi reproşeze ceva. Într-un final mi-am amintit în care buzunar trebuia să fi rămas telefonul şi am oprit melodia asta pe care o aud de un an Santana ft Chad Koenger - into the night şi am văzut că m-a sunat Augustina Şiman pe care am sunat-o înapoi la pauză şi care nici seara nu şi-a amintit ce a vrut să-mi spună. Eu în schimb de-acuma mi-am pus telefonul pe silenţios şi o să-l închid de fiecare dată când o să mă sune cineva în timpul orelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan