vineri, 11 noiembrie 2011

poze de pe blogul lui radu vancu

am furat această postare de pe blogul lui radu vancu, pentru că mi-a părut faină.

 

Moni Stănilă, eu


Emilian Galaicu-Păun, Moni Stănilă, eu 
(la cenaclul "Republica" de la Biblioteca Naţională din Chişinău)

















Cu Carolina Vozian şi Ion Buzu, făcând autostopul spre Orheiul Vechi


Intrarea în biserica rupestră de la Orheiul Vechi














 

Treptele de la intrarea în biserică


Schitul de la Orheiul vechi (deasupra bisericii din grotă)

 Schitul de la Orhei, pe promontoriul Butuceni
(fundul fostei Mări Sarmatice)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cu Dumitru Crudu, la atelierul de proză "Vlad Ioviţă"

Un comentariu:

  1. Fără ghid în turism la Butuceni, doar cu Buzu şi cu Vozian! Cu atostopul...
    A fost riscant pentru Radu Vancu, dar se vede ca iubeşte aventura.
    Eu i-aşi fi oferit mai multă aventură dar şi mai multă informaţie de muzeul sub cerul liber de la Orheiul Vechi. Altădată, dacă va fi...

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan