vineri, 17 aprilie 2015

de cateva zile incoace, langa mine se aseaza un om batran,
se aseaza si tace,
tace cat tace,
se scoala si pleaca
si in locul lui se aseaza un alt batran
si toti seamana cu tatal meu
care a murit
tatal meu care a murit
intr-o miercuri
si a fost inmormantat de Paste,
seamana cu
 batranii aia care se aseaza langa mine
si tac
care stau cat stau
si pleaca.
unde se duc oare acei batrani
si cine oare sunt?
si cand oare o sa-i mai revad
din nou?
si oare o sa-i mai revad vreiodata?
unde merg sa doarma peste
noapte
si oare ce manca seara?
a doua zi
m-am asezat pe aceeasi banca
si langa mine s-a asezat din nou un om batran
care tacea,
dar semana izbitor de tare cu tatal meu.
cu tatal meu seamana toti oamenii care tac.
cand va incepe sa ploua,
voi intelege oare semnele care mi le transmite
tatal meu?
stiu ca a avut o grija foarte mare
de mine
si dupa ce a murit.
spunandu-mi vestea
in asa fel ca sa nu ma apuce
groaza.
tatal meu a fost un om foarte curajos.
batranul ala care s-a asezat langa mine
parca a vrut
sa-mi spuna ceva
dar in ultimul moment a renuntat.
tata, oare cand voi intelege semnele
care mi le trimiti?
Tata!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan