luni, 13 aprilie 2015

un curcubeu deasupra mormântului tatălui meu
după ploaia de azi
care a căzut pe neprins de veste
cel puțin, eu nu mă așteptam la asta,
era cer senin,
soarele a strălucit toată ziua
și, deodată, s-a înnorat
și a căzut ploaia aia repede
și deasă
m-a prins în autogară
în timp ce autobuzul se încărca cu oameni
stăteam la geam și mă uitam la ploaie
și, pe nepusă masă,
am văzut curcubeul
și pe câțiva tineri uitându-se pe cer,
ei nu știau
ceea ce știam eu
că acel curcubeu care se arcuia pe cer
se arcuia deasupra mormântului tatălui meu.
că uitându-se la acel curcubeu
ei se uitau și spre mormântul tatălui meu.

apoi autobuzul a plecat
și n-am mai văzut curcubeul.
a fost primul curcubeu din această primăvară
venită peste noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan