duminică, 6 noiembrie 2016

Mitru, salut! am citit cartea ta, SALUTARI LUI TROTKI! multumesc! o carte foarte-foarte buna! dar si trista.nici macar nu am zimbit niciodata pe parcursul lecturii.niciodata. prea triste lucrurile. ori, poate asa mi s-a parut mie in dispozitia mea de acum, de aici.si nu mi-a lasat vreo speranta, ca miine-poimiine, peste un timp - se va schimba ceva. mi-a placut directitudinea povestirilor, fara introduceri, ca sa vezi, aceste scurte si lapidare relatari schiteaza portretele personajelor cu o exactitate aproape microscopica. cred, ca exista multi, care s-au recunoscut in aceste imagini-portrete-anturaje-situatii.) chiar unele povestiri le-am tradus lui Anton sincronic sa se intristeze si el)mi-a placut mult,prea mult cartea,prin stilul si modernitatea ei. succese si in continuare. si multumesc inca odata pentru asemenea cadou! acum am inceput sa citesc un roman de Catalin Florescu, unicul, la ora actuala,tradus in rusa de Mikhail Pavlovich Shishkin. salutari Victoriei. la noi e iarna adevarata-frig, zapada si lecturi))o zi buna!
(Angela PÂNZARU, KRASNOIARSK, RUSIA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan