joi, 19 ianuarie 2017

când văd ciuperci în farfurii mă gândesc la mătușa vighea ciuperci una lângă alta așezate în farfurie pentru cei care se trezesc din somn și vor să mănânce noaptea, ciuperci cu care ai putea să sperii copii dacă le-ar vedea pentru prima dată

am deschis ușa și am văzut într-un pahar dantura aia și nu știam a cui e am stat și am ghicit toată seara  și nu mi-am putut da seama și m-am îngrozit

la cină ni s-a servit ciuperci și eu mă uitam în gurile rudelor mele de la țară  și de la oraș dar nu am observat nimic suspect

spre dimineață am intrat brusc în camera aia și dantura nu mai era în pahar cineva și-a pus-o în gură ca să poată mânca sau vorbi dar cine  nu am aflat

ciupercile alea ni le gătise mătușa mea vighea care în timp ce le mâncam mă mângâia pe cap mâncam ciuperci și mă gândeam la dantura din pahar ciupercile erau foarte gustoase și mari ca și spaima mea că și eu cândva voi purta dantură și mi-o voi păstra peste noapte într-un pahar

mătușa mea vighea știa să distingă ciupercile bune de alea otrăvitoare

mătușa mea vighea știa să prepare cele mai gustoase ciuperci

târziu în noapte am aflat a cui era dantura aia  și am plâns cu fața în pernă în hohote mult la fel de mult am mai plâns doar atunci când a murit
mătușa mea vighea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan