duminică, 24 septembrie 2017

Anastasia PALII

Steagul furat

Ți-am purtat toate perechile de ciorapi,
chiar și cele cu găuri între degete.
Iar dacă se întâmpla să-mi pierd perechea,
tot de la tine o împrumutam.
De-a lungul anilor,
am lăsat în urma noastră doar ciorapi desperecheați,
iar noi suntem ba în România, ba în Moldova,
și de fiecare dată când ne întâlnim
vorbim numai despre hainele noi
pe care încă nu am reușit să le cumpărăm,
despre cămașa ta nouă, evazată, de la H&D,
dar nu ne spunem nimic despre noi.

Nu te mai recunosc.
Te uiți lung la picioarele mele
și eu încerc să-mi ascund
găurile din ciorapi.

Găurile mele din ciorapi
au devenit la fel de mari

ca și Steagul Furat din 1 decembrie.

Anastasia PALII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan