marți, 23 iunie 2020

Rodica GHILAȘ

Mâine M-ai cuprins și-ai zburat ca o pasăre-n zare, Când copacii au nins tot pământul cu floare Nici nu știu cum miroși, te găsesc doar în poze Și în visele mele frumoase și roze. Iepurașul de pluș mi-amintește de tine Când la piept mă strângeai și dormeai lângă mine. Chiar de-i vechi eu nu-l las, știu că noaptea i-i frică. Ce să facă pe poliță fără mămică? Nu vreau daruri, să știi, vreau în brațele tale Să mă-nveți poezii, să ghicim în petale, Mii de poze să-mi faci în rochițe frumoase, Să mâncăm prăjituri câte vrem după șase. Nu vreau toți să mă-ntrebe “Dar unde-i mămica?” Nu vreau noaptea să plângă în pernă bunica... Când te-ntreb dacă vii, Îmi răspunzi că vii mâine, Însă mâine nici ieri și nici astăzi nu vine. Zici că dor ți-e de mine și mie îmi este... Și atunci de ce oare dispari fără veste? Vreau în ochi să-ți privesc și să văd bucurie, Și iubire să simt cât îmi trebuie mie. Vrau să-ți cânt, să-ți dansez, să mă alint când mi-e foame, Vreau să uit de tablete și de telefoane, Vreau să ne-mbrățișăm cât ne place, căci mâine Dacă vii, s-ar putea să fim două străine.

2 comentarii:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan