luni, 5 iulie 2021

Ana TOMA

 DAVIDS

azi in Prenzlauer Berg am descoperit un magazin rusesc cu pelmeni congelati si 10 feluri de seminte in pachete colorate ca pe timpuri cand in drum spre casa de la scoala ne opream in pietisoara de pe Bulevardul Renasterii si cumparam cate 4 pahare de rasarita de 50 de bani de la femeia care uneori avea un ochi vanat si acasa le insiram ca pe niste galbeni pe o jumatate de stergar intins pe brate pe cealalta jumatate scuipam coaja in timp ce ceilalti copii erau la cursuri de balet si de matematica superioara eu si mama mea pocneam semintele negre intre dinti si ne uitam la UEFA la TV ne bucuram pentru fiecare gol de parca era echipa noastra in timp ce ceilaltii copii investeau la greu in viitorul lor eu si mama stateam pe canapeaua din camera mare si ne straduiam sa memorizam numele jucatorilor in ordinea numerelor de pe tricou ambele eram fericite si aproape ca niste copii nu stiam ce urma sa fac in viata si ce meci va fi sa ajung acolo era doar tehnica impecabila a lui Davids si semintele pocnind satisfacator intre dinti am plecat fara sa cumpar nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan