duminică, 20 iunie 2021

Victor COBZAC

 ATUNCI CÂND ERAM ALȚII

din momentul când am spus fiți pe fir am înțeles că cineva este cu ochii pe mine pentru că a fost tăiat în câteva locuri și acum îl țin cu dinții pentru a avea cât de cât conexiunea cu cei dornici de a savura din poveștile de dragoste adevărate și nimeni nu mă întreabă cum pot vorbi cu dinții încleștați mai legați-mi și mâinile bateți-mi câte un cui în fiecare palmă și întrebați-mă dacă mă doare desigur că nu de unde doar lacrimile mă dau de gol ele curg și curg fără să se oprească de pe o pagină pe alta umezindu-le cu prisosință conținutul unele pagini s-au lipit una de alta așa cum o făceam noi când eram alții eu îți luam cetatea cu asalt ca să-ți astâmpăr setea de iubire iar tu îndepărtai genunchii două maluri ca printre sălciile pletoase să poată zbura un singur fluture care rătăcește sihastru prin stomac ce-a fost odată nu se mai repetă

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase versurile, big like!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan