sâmbătă, 12 noiembrie 2022

Adelina Labic

Un bărbat a muşcat un câine


Într-o dimineaţă de sâmbătă

am ieşit din spitalul de nebuni.

Ceilalţi rămaşi aruncau de la ferestre

cu avioane din ziare.

Un ochi de putin mi-a căzut la picioare.

Sandu striga:

-Libertateee.

 

La poartă mă aşteptau doi maidanezi.

 

Într-un buzunar ţineam strâns scrisoarea

pe care mi-a dictat-o Sandu

luni sau poate ani în şir pentru fiul său

născut mort.

 

Un vagabond s-a repezit să muşte din buzunar.

Atunci eu fără să ezit

mi-am înfipt colţii în urechea lui scârboasă.

 

Ca prin ceaţă aud o voce de ştiri:

„un bărbat a muşcat un câine”.

 

Cînd ies de aici îmi cos buzunarele sub piele.


Remuşcare

Cine a omorât un bărbat în Bucureşti?

se întreba un reporter de fake news 

de Lăsatul Secului.

3 comentarii:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan