duminică, 25 iulie 2010

sonete de bord

I

iar eu o să mai iau un pic de apă
e un cartof care istoria adapă
tot te îndeamnă să te scalzi
am luat câte 2 cârnăciori calzi
eu nu mai vreau cagor eu vreau acuma cvas
şi un cartof şi este ras
cu plăcere să stai întins la soare
cagorul mi-e morfină nimic nu mă doare
despre asta nu se scrie sau se scrie
e un cartof care încet se bagă-n poezie
ce a alungat oameni de pe plajă
tu eşti poezia mea de strajă
natura pare se urinează
e un cartof care povestea îşi visează

(Ecaterina, Dudu, Elena, Buzu)

II

sunt şucărit tij o sticlă de vodcă valahia
ţânţarii sunt mafia
să-mi intre în sânge să mă facă să mă clatin
de fericire după un pahar de vin
o vodcă îndoindu-se ca o dansatoare
ţânţarul moarte nu are
un beţiv al universului ce posedă viziune
a apărut în uniune
o vodcă precum o vânzătoare dezbrăcată
ţânţaru-i băiat sau fată?
şi-a găsit destinul în toate cele 17 sticle
şi alte pâcle
o vodcă precum un atelier de creaţie
ţânţărica aduce inspiraţie?

(Dudu, Ecaterina, Buzu, Elena)

III

în timp ce prin ratuş mergeam cu ochii închişi
undeva pe iarbă întinşi
crezi că poţi dărâma zidul
crezi că asta o să crească pibul?
odrasla căii leagă vidul
în ratuş în pădure am dat peste marinari
sau poate cartofari?
oricum viermii ţi-au intrat sub piele
ies din pământuri să se uite la stele
la bara barului aluziile mele
în ratuş ion mânca bastonaşe cristinuţa şi era trist
nu m-am uitat până la capăt la antichrist
vei putrezi stând pe scaun aşteptând
cu paşi grăbiţi ajungând
în ghimp de gheaţă înţepând

(Dudu, Ecaterina, Buzu, Elena, Petru)

IV

după ce ion a fluierat a devenit mai amărât
am căutat sinonime pentru urât
mergeam agale spre drăsliceni jucând
aruncam benzină şi corpul stropind
muşcându-mă gândăcuţele m-au omorât
şi ecaterina a ieşit din bar afară pe scări
vă rog încă 5 beri
mi-aminteam de copilărie
înecându-se purtând o ieftină pălărie
şi din nou un atac de muşcări
iar elena astăzi nu a găsit nicio rimă
să ştii am şi eu vină
eram veseli şi zglobii cu picioarele goale
pentru a lua de mâncare a vândut nişte ţoale

(Dudu, Ecaterina, Elena, Ion, Petru)

25 iulie 2010, Ratuş, Drăsliceni


Un comentariu:

  1. LOL )))

    eu scrisesem azi o poezie fara rima,iar voi cu )) ne-am schimbat cu locurile,asta fara sa am vreo idee ca ati scris ceva ))

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan