duminică, 26 februarie 2012

Dan COMAN



pisica larisei


duminica venea printre altele o domnişoară înaltă şi bine făcută

îmi ronţăia părul vroia să-mi intre cu gura în cap

( de o vreme avea nevoie capul meu de încă o gură)

îi trăgeam palme peste pisica roşcată care i se încolăcise la gît

o numeam larisa

avea o voce de soprană neo-zeelandeză

îi spuneam „ e ceva nefiresc în cîntecele tale” şi iar o loveam peste pisică

domnişoara larisa chicotea

„ cîntă-mi tare-tare” îi spuneam şi ea îmi cînta tare-tare

pisica vroia să se ascundă îi intrase pe jumătate în gît

mieuna de-acolo

toată faţa îmi devenise lipicioasă din cauza efortului

cînd am privit-o în cele din urmă am rămas uimit

se sugrumase în părul meu creţ

blana pisicii îi era extrem de roasă

am sărutat-o între buze şi acolo am rămas

ne sufocam împreună

„ larisa larisa!” îi strigam direct în gît

„ miau-miau!” făcea gîtul său

„la dracu larisa la dracu!”

ajunsesem cu tot capul în capul ei

într-adevăr era cald şi frumos

şi deja încă vreo zece bărbaţi se ghemuiseră cu totul acolo

şi îi şopteau lucruri înduioşătoare



Dan COMAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan