sâmbătă, 10 martie 2012

Azi am avut o sedinta foarte interesanta la Vlad Iovita. Au venit si doi oameni noi. Foarte interesanti amandoi. Scriu bine si au un spirit critic foarte pronuntat. Stiu sa comenteze texte auzite prima oara. Au ce spune si sper sa vina si la alte sedinte ale atelierului.
Dintre cei vechi, a fost Buzu, Spranceana, Elena Chirica, Elena Bogus, doamna Svetlana, Valerian.
Am scris texte noi si le-am discutat.
Ne-am intalnit la unu si ne-am despartit la patru jumate.
Am scris in ciuda mitigantilor comunisti care racneau sub ferestrele bibliotecii.
I-am ignorat si am scris.
A fost foarte frumos!
Atmosfera a fost frumoasa!
E vorba despre lectura unor texte literare si despre analiza lor. De la una la alta am ajuns sa vorbim si despre cartile pe care le citim. Buzu ne-a vorbit despre o carte a unui reprezentant al noului roman francez.
Chiar si daca am fost putini, oricum, a fost fain.
Miercuri avem o lansare a Covoarelor moldovenesti la Biblioteca de Arte, in fata elevilor de la liceul Servantes si nu numai!
Si foarte multe planuri si proiecte!

Un comentariu:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan