sâmbătă, 4 martie 2017

ARTIOM OLEACU

eu ţip la tine

dintr-un autobuz de la ţară
tu nu ţipa
eu ţip
ştiu că n-am achitat facturile
ştiu că ieri am băut whiskey
ştiu că sunt un ratat
ştiu că am fumat iarbă
noaptea am lucrat
am lucrat toată noaptea
la un scenariu tîmpit (scris de mine)
şi te-am ucis de trei ori
nu-mi aminti de reguli
(te voi ucide ca-n filmele lui Hitchcock)
am băut de multe ori
dacă-mi vei aminti de reguli
ascultă
dacă-mi aminteşti de reguli
dacă mă enervezi
îţi fac o poză
îţi fac o poză cum stau
ca un gîndac în autobuz
şi mă ţin de bară
fuck o poză
şi-o pun pe instagram
să vadă toată lumea
să vadă toţi
în comentarii vor scrie
prietenii tăi
ce dobitoc sunt şi ce mutră
de pervers am
trage concluzii
dacă mai ţipi odată la mine
dacă mai vii cu reproşuri
crede-mă
pe cuvînt
te voi ucide a patra oară


 XXXXXX

#
mă întrebi cum te văd la 80
ridic mîna şi scormonesc ochiul
te văd la 50
la fel de gîrbovit ca moşu
cu cîrja
cumva e previzibilă treaba asta cu cîrja
nu-i aşa?

mă întrebi cum te văd la 70
ridic mîna şi scormonesc nasul
te văd la 40
la fel de gîrbovit ca moşu
cu cîrja
nu mi-l imaginez fără cîrjă
pot dansa în faţa lui să mor io
pot să-l tai frumuşel şi să-l încălzesc
în microundă
pot să fac dragoste cu tine şi el să asiste
ca spectator

mă întrebi cum te văd la 60
ridic mîna şi scormonesc urechea
te văd la 30
la fel de gîrbovit ca moşu
cu cîrja
nu pot să-i neg cîrja

felul lui de a merge
felul lui de a fi

ca un vierme
ca un vierme care înghite
încet, încet...
corpul putred

autor: Artiom Oleacu









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan