duminică, 19 martie 2017

Rodica GOTCA

"Decupaj"

( intertext cu Emil Brumaru)

"Cu un foarfece galben tăind toporașii
crescuți în sandale"le tale de piele,
Alergam, despletind de orașe
Rădăcinile mele cu frunze rebele.
Te-am lăsat să ghicești în potcoave
Și în focuri cu gura de seră,
Să îmi torni multe bancuri și snoave
Înfășate în foi de Kundera
Să te spargi între tâmplele mele
Cum se sparge un vis între coapse
Și să-mi guști carnea nopții sub piele
Cu fisura tălpilor arse.
Alergam despletită de bice,
Hărțuind discul lunii de foc.
" Stăpâneam prea adânce ibrice"
Ce în clocot fierbeau al tău soc.
Azi mă vezi cum conjug în tavane,
Într-un lemn cariat la mănunchi.
Tragi un fum din trecute havane
Și mă-ndemni să iau loc pe genunchi.
Eu m-așez, șifonând toporașii
Ce îmi bat ca ciocane în vene,
Tai, cu foarfece, galben, orașe
Și sandale de care m-aș teme.

Autor: Rodica Gotca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan