duminică, 12 martie 2017

Doina ANDRONII

FIGURINE DE SĂPUN

Dimineață m-am trezit frumoasă, am observat asta când am trecut prin fața oglinzii din baie.
Mi-am pus pe mine o rochie lungă, nițel șifonată și plină de iriși stridenți de-ți taie văzul. Îmi place la nebunie rochia asta, o îmbrac doar atunci când sunt frumoasă. Foarte rar. Mi-am îndesat pe ochi ochelarii de soare imenși, pe mâini am îmbulzit vreo douăzeci de brățări din sfoară de iută și lut polimeric și sunt aproape gata.
Îmi asortez rochia cu o pereche de sandale de marochin mov și ies grăbită din casă, e aproape 9.
      O să merg în oraș să-mi cumpăr flori, lumânări parfumate și figurine din săpun.
În seara asta vreau să merg la teatru, iar după, să beau vin cu ciocolată.
Îmi opresc pentru o clipă pulsul și mă pierd în mulțimea de oameni triști, atât de triști... că nu mai sunt frumoasă.
Mă-ntorc acasă să-mi schimb rochia.


Autor: Doina ANDRONII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan