miercuri, 7 octombrie 2020

Ion AGACI

 *

ma trezesc singur într-o cameră neluminata și goală zilnic, care nu-i aprovizionata cu apă caldă și nici priveliști care sa fie văzute de la geam. cineva care obișnuia să-mi zică ca ma iubește m-a adus aici și m-a lăsat având certitudinea că aceasta schimbare de fațade ca folosi evoluției mele, cineva care credea mai mult ca mine într-o destinație a mea, m-a adus aici și mi-a zis că ăsta-i un nou început, că de-acum încolo pot face ce vreau, că tot ce-am știu și am simțit până acum nu mai are nicio valoare. ies zilnic amestecându-mi câte-un energizant cu vodca și mă pierd, în încercarea de-a-mi găsi un factor decizional. de ce încă știu sa fac asta?

*fațade va folosi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan