vineri, 23 octombrie 2020

Petru RAICU

 Maioul lipit de corp,

în amestec cu colbul strâns de pe fundul Râpei Viilor

ar fi trebuit sa-l storc

Dar atunci eram încă rușinos .

Brusc ne-am oprit cu toții din fugă. Pe marginea drumului o pereche de pantaloni murdari
cu încheietura de la pantaloni legată
cu o bucată de sârmă
ruginită în loc de bumb. Si în ei trei cățeluși
care n-au vazut niciodata lumina zilei . Am luat fiecare câte unul și i-am dus pe acasă
dar tot cu ei ne-am întors. “Ce noi avem vaci ca să hrănim acesti cățeluși?”
Știți uneori lumina te poate orbi. I-am aruncat in beciul
acela părăsit de la fosta ferma de vaci.
Azvârleam de sus in ei
cu pietre și cand ii nimeream
întorceam capul intr o parte
ne gandeam ca
asa cum sunt nu au cum
sa supravietuiasca
mai bine sa-i ucidem noi
decat sa se
chinuie Cu timpul, beciul ala s-a dărâmat cu totul.
Practic nu se mai vede ce a fost acolo
beciul in care i-am omorât pe cei trei țânci
pe care ii auzeam cum sceunau jalnic
acum nimeni nu mai știe ca acolo a fost un beci
unde candva am omorât
trei țânci gândindu-ne
ca oricum asa cum erau
nu aveau cum sa supravietuiasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan