duminică, 8 august 2010

To the Whore Who Took My Poems ~ Charles Bukowski

Un comentariu:

  1. Curvei care mi-a furat poemele

    unii spun c-ar trebui să ne ţinem departe
    resentimentele de poezie,
    să ne ţinem abstracţi, şi au într-un fel dreptate,
    dar, hiiisuse! doişpe
    poezii pierdute şi nu păstrez copii şi ai şi picturile
    mele
    cele mai bune; e sufocant:
    vrei să mă distrugi cum vor toţi?
    de ce nu mi-ai luat banii? de obicei asta fac curvele,
    îmi curăţă buzunarele
    când sânt prăbuşit.
    data viitoare ia-mi mâna stângă sau una de 50 de dolari
    dar nu poemele mele:
    n-oi fi eu Shakespeare
    dar uneori pur şi simplu
    nu-mi mai ies altele, abstracte sau nu;
    o să fie mereu bani şi curve şi beţivi,
    până-n ultima clipă,
    pân-o să cadă şi ultima bombă,
    dar, cum zice Dumnezeu,
    stând picior peste picior,
    Observ că am făcut mulţi poeţi
    dar prea puţină
    poezie

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan