joi, 15 decembrie 2011

O dezamagire


O suta de exemplare din antologia COVOARE MOLDOVENESTI am publicat-o pe datorie. Urmeaza sa intoarcem editurii 2800 de lei. Cand am hotarat sa merg la acest poas nici prin cap nu-mi trecea ca risc enorm. Aveam impresia ca a vinde o suta de exemplare e cum ai manca seminte de floarea soarelui. Dar nu a fost sa fie asa. Toate s-au dovedit niste simple iluzii. Antologia prozei tinere basaraben- cartea cuprinde 16 scriitori tineri- cei mai tineri- pur si simplu nu se vinde. O suta de exemplare nu se vand!

Azi m-a sunat editorul acasa si mi-a cerut banii!

M-a amenintat! Mi-a vorbit cu o voce dura!

Am reusit sa aman scadenta pana pe 15 ianuarie!


Mai mult nu mai vreau sa mai scot carti pe datorie!

2 comentarii:

  1. Dudu, am nişte veşti pentru tine. 3 din alea 5 care le-am luat se vând. sper să-ţi pot aduce banii sâmbătă la cenaclu. sunt şi ăia nişte bani, deşi puţini.
    am vorbit cu Şchiopu la facultate. a spus că nu-i face reclamă (s-a arătat cam arogant, mă rog, dar a spus că dacă-i place, scrie o recenzie în "literatura şi arta". Aşa că un exemplar s-a dus degeaba, doar nu-i puteam cere banii...

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan