joi, 3 iulie 2014

De cateva zile, un domn, nu stiu cine e, posteaza pe net o caricatura si un text intitulat Ecourile Festivalului Primavara Poetilor, unde li se reproseaza lui Nicolae Spataru si Iulian Ciocan ca "au privatizat invitatii".. Iata ce vreau sa spun eu referitori la acest lucru. Nicolae Spataru a organizat editia din acest an a Festivalului, a gasit bani, a convins traducatori din strainate sa ia parte la festival, a invitat scriitori din alte tari, asa ca ar fi fost complet straniu sa-si abandoneze invitatii. E normal sa fi avut grija de ei. Ar fi fost ciudat daca i-ar fi ignorat, dupa ce tot el i-a invitat. Nici nu-mi imaginez ca putea proceda altfel. In acelasi timp, l-am auzit de nenumarate ori invitandu-i pe colegii sai sa discute cu oaspetii din strainate. Chiar eu am fost martor cand isi prezenta colegii in fata oaspetilor straini. Mai mult de atat ce ar fi putut sa faca? In ceea ce-l priveste pe Iulian Ciocan, stiu ca acesta a fost invitat de administratia UNiunii sa faca poze. Cu Iulian Ciocan nici macar nu sunt prieten, ca sa-i iau apararea, dar nici comportamentul lui nu mi s-a aparut dubios. Fiind o fire sociabila, era normal sa discute cu domnii din strainate. Sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Spataru ca sa mai organizeze si alte festivaluri si atunci toata lumea o sa aiba posibiliattea sa discute cu cine o sa vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan