joi, 3 iulie 2014

„sa tin la tine cu erectii tari
infipte ritmic in vagin fierbinte
si sa nechez cat sapte armasari
amestecand in nechezat cuvinte
de dragoste caci nu sunt prefacut
citii biblioteci ca sa te fut“.

Ovidiu NIMGEAN

Un comentariu:

  1. " OK, lucrurile nu merg socialmente vorba amicului italienizant stăm prost

    fără standard de viaţă - slujbe titluri afaceri moşteniri bani – fizicalmente

    vorba aceluiaşi se apropie tot mai evident andropauza (altfel nu-mi explic

    faptul că îmi alunecă tot mai des privirea spre pubere) poeticalmente

    nu m-aş putea lăuda cu inspiraţii magnetice mă doare ficatul

    îmi cresc dioptriile am reumatism naşpa"



    Ovidiu NIMGEAN

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan