sâmbătă, 12 decembrie 2020

Ludmila ȚURCANU

xxx


aveam opt ani când venise prima dată o vagoneta cu

animale

la școală

zoo ambulant 10 lei intrarea 10 lei ai dat tu 10 lei am dat eu și mergeam fericiți unul lângă celălalt pe coridorul lung ce era de fapt sală de sport fericiți pe
coridorul acela

luuuuuuuuuuung
ce se făcea tot mai
î
n
g
u
s
t ca niste mingi de pe mese de tenis animalele au să
r
i
t
din cuști
tu ai fuuuuuugit spre o
ușă
deschisă și am rămas doar eu printre
animalele ieșite din cușcă și

mama roșie toată
tu ai fost primul meu
crush primul meu crush
pentru care am plătit doar

10 lei
mai târziu aveau să mă coste cu mult mai

mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan