sâmbătă, 12 decembrie 2020

Vitalie ȘEGA

 

Nu

Eu nu sunt microfon nu-mi striga în ureche

Nu, nu ştiu cine e ea,

de ce mă uit la pantofii ei,

că harbujii sunt verzi, de atâta

da mă nebunesc

câţi ani am,

o să repet de câte ori îmi doresc întrebările tale,

nu, nu vreau să răspund,

în cazul tău mai bine mănânc seminţe de floare soarelui,

eu te rog,

Tu serios,

cum aşa,

chiar de la acest motiv vrei să ne certăm,

nu e ceartă,

da, de vină în toate sunt pantofii roşii de lac,

şi  eu nu sunt bărbatul tău ideal,

 că afară plouă,

şi  suntem în pandemie,

da, nu ai auzit,

e de vină masca,

eu îti repet ţi-a părut că ţi-am zis nebună,

masca e umedă nu de la pantofi,

da

tu şi cactuşii tăi din capul tău

dă-mi pace !

Uite asta e cea mai înţeleaptă decizie pe azi,

uite acolo vizavi poţi lua loc,

ştii s-a eliberat un loc lângă şofer ?

Stai, regret, că ţi-am zis

eu nu mi-aş pune viaţa mea în palmele tale,

d- apoi aici avem şi copii la bord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan