sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Augustina VISAN

 xxx


Noi lucram și duminica

Nu numai sâmbăta de dimineață prășeam Fasole de vulpoi Un buruian cu frunza ca a

unui popușoi verde cu

Rădăcina alba ca miezul unui pepene

verde, verde Hamul se îmbracă foarte greu pe șoldurile Murguței Ca pantalonii

pe șoldurile mele Ne duceam la cinci dimineața Cu căruța Eu băteam cu un bici cu

sîrmă ghimpoasă
în bietul cal
iar

Sor-mea trăgea din hățuri Ajungeam la terenul cu buruian
O deshămam pe Murguța Și o lăsăm să pască Din partea stângă mergeam cu pașii mari înspre partea dreaptă
a câmpului Cum mergea și bunelul când era beat 1,2.... 20 erau rândurile mele de prășit 21, 22....40 erau
ale sorei mele
La amiază terminam rândul de prășit și ne băgam
La umbră

nu aveam ce mânca
și adormeam
Ne trezea Murguța

bătând din copite

la capetele noastre

pârjolită de soare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan