sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Augustina VISAN

 xxx


Pe data de 1 aprilie

e ziua minciunilor Atunci se zic cele mai multe adevăruri când bunica
a nascut-o pe mama de ziua minciunilor Bunelul nu a crezut-o Mereu îmi făceau cadouri când eram mică Dimineața mama îmi dădea bani După școală treceam pe la un magazin și îi cumpărăm o farfurie sau un set de pahare De unde tata urma să bea vin Sau tot noi să le stricăm Când am crescut Vindeam brânză de vaci la piața și din banii ăîa am cumpărat un tablou

Tata poate o iubea pe mama Dar nu i-am văzut niciodată îmbrățișându-se Mă trezeam noaptea Tata și mama vorbeau
vorbeau mult Deschideam ochii apoi Mă întorceam pe o parte, oftam Brusc nu se mai mișcau
Peste un an s-a
născut Stelian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan