sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Theodor FUSU

xxx 

Pe când eu împlinisem 4 ani

 o crenguță de salcâm 
Începea să dea muguri afară


Și deodată primul viscol

 primul îngheț


Tata venise în seara aia mai târziu acasă

strigând că

 vrea să divorțeze de mama

auzeam vocile lor din din camera noastră,

unde mă ascunsem după dulap,


Destul de stranii pentru mine și reci

în 3 eu și cu frații mei


ca cei 3 iezi când la ușă strigă lupul
Iar lupul era tata
și mama era capra


Pentru prima oară în viață

Tata nu mai era tata

și mama nu mai era mama

Dar oare la 4 ani 
Ce poți ști, ce poți cunoaște?


Stăm noi după dulap și plângem

După vorbe au urmat zgomote
Mai bruște


Mă uitam la frații mei
au început și ei să plângă

 mai tare

dar și vocile tatei și a mamei

se auzeau 

tot mai tare


 am ieșit de după dulap

și am mers la  tata


și la mama


plângând în hohote,


am

 deschis ușa și am intrat peste 

ei

tata s-a calmat

îndată cum ne-a văzut

a
 dat înapoi


ne-a luat


 în brațe


încerca să ne calmeze

și pe noi


După aceea

Am stat mulți ani

împreună


totuși până la urmă tata și mama au divorțat


dar noi  eram  deja mari 

și lucrul ăsta 


nu ne-a mai făcut să plângem și să ne 

ascundem după 

dulap

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan