miercuri, 7 aprilie 2021

Dumitrița SÎRBU

ÎN TREI LUNI

 În trei luni fac optsprezece ani

și eu mă simt mai rea ca o fiară și mai goală ca un pahar gol Văd doi ochi verzi înlăcrimați într-o poza
seamăn atât de mult cu acea femeie
credeam că doar ea trebuia să-mi impletească părul sa ma duca / sa ma ia de la grădiniță sa ma ajute la teme sa imi spele hainele sa ma cheme la masa
credeam am crezut până în ultimul moment
până în momentul când vedeam pe o altă femeie făcând mereu
ceea ce trebuia sa faca femeia cu care seamăn
care nu îmi arată tatăl care nu mă înțelege o palmă de cuvinte tăioase
nu știu cine e dreaptă totusi prefer eu să fiu de 16 ani alerg spre ea și de câțiva ani arunc bani pe alcool si țigări
sărați și udati de ochii ei verzi în timp ce eu mă intreb retoric de o mai iubesc de am regrete în trei luni fac optsprezece ani și eu ma simt mai rea ca o fiara și mai goală ca un pahar gol
ca acesta

Un comentariu:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan