sâmbătă, 17 aprilie 2021

Maria IVANOV

FRATELE MEU


fratele meu obișnuia să fure

fratele meu fusese prins de nenumărate ori

furând

a fost și bătut pentru asta

dar el oricum continua să fure

fura până și lucrurile de care nu avea nevoie

 i s-a dus buhul în tot satul

că fratele meu e hoț și fură 

Dar în vara aia el n-a furat nimic

În vara aia când cele mai bune prietene ale mele ieșeau să se joace

pe șes

cu niște păpuși 

atât de faine

încât mie îmi era rușine de păpușa mea

el n-a furat nimic

cea care a furat am fost eu

eu am furat păpușa aia blondă din magazin

iar măgăreața a căzut pe fratele meu

și nimeni nu l-a crezut că e nevinovat

numai el știa cine era adevăratul hoț

dar nu m-a pârât

nu m-a pârât la nimeni

încasând el toate palmele tatei

la fund și peste mâini

mâinile lui erau însă curate

în vara aia veselă

când

grație noii mele păpușe

pe care o ascundeam de ai mei și de ochii lumii

am putut și eu intra

în clubul fetelor cu cele mai mișto 

păpuși din sat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan