sâmbătă, 3 aprilie 2021

Ion AGACI

 *

în sinea mea mi se creează din asocieri un personaj care pretinde să mă înlocuiască. un personaj compus din preluări de comportamente de care mi-e frică să le adopt, din preluări de plăceri , replici, lamentări și scuze. acesta mă face să vreau să învăț psihologie pentru că regia de film el și-o asumă, trebuie să mă învăț să mă simt bine de sine stătător când stau cu orele nemișcat în sala de vizionare a proiecțiilor sale, reluări a unor scene care ar urma să se întâmple sau a unor vise pe care le-am putea împrumuta. Eu mă întreb de fiecare dată de ce e indispensabil să-ți dorești ceva, și apoi să obții, iar asta e partea avantajoasă, pentru că găsesc în fiecare dimineață o pată groasă de sânge proaspăt pe cearșaf, ca amintire că puteam rămâne acolo, În pat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan