duminică, 2 septembrie 2012

 
Mihail Vakulovski




salutare, Dudu.

urmaresc blogul atelierului tau (ca sa vad ce mai faci) si vad ca esti suparat pe cineva de sub Timpa: 
fara nici o legatura cu persoana de care zici (nu am cum sa banuiesc cine e) 
(eu ma aseman cu el doar pt. ca si eu te astept oricind la noi), 
dar si mie mi s-a parut cam ciudat ca n-ai dat absolut nici un semn ca treci prin Bv - nici inainte sa vii, nici dupa, si vorbisem cu citeva zile inainte sa vii in acelasi microbuz cu Sandu, asa am aflat - absolut intimplator, de la Sandu. l-am intrebat unde stai (m-am mirat si ca n-ai coborit cu el - daca nu vroiai sa ramii la noi macar te-am fi dus unde vroiai sa ramii, dupa ce ne vizitai sau macar puteam sa stam de vorba, vb ta - la o cafea, dar poate ca era secret...) si a zis ca stai la Claudiu Mitan si ca nici macar nu mi-ai transmis salutari. l-am intrebat de telefon si a zis ca nu ai nr. de tel. romanesc, am fost sigur c-o sa-mi dai cumva un semn (ma gindeam ca ma gasesti la serviciu, Zile si Nopti e peste tot si gasesti acolo adresa, dar si pe net), dar nu s-a intimplat nici asta, asa ca l-am sunat iar pe Sandu si mi-a zis ca sa stau linistit, ca te duceai de fapt la Sibiu, n-ai venit la Bv... 

in fine, vroiam sa-ti spun ca ţin foarte mult la tine si ca mi se parea firesc sa dai un semn, dar no, drumurile noastre-s mai ciudate decit noi, sint constient de asta. vad ca zici ca ai iar drum la Bv - sa stii ca te astept oricind la noi, chiar daca asta suna cam aiurea dupa mesajul tau de pe Noii Barbari. 

Noapte buna, 
cu drag, m.
 
 
 
Nota mea
 
 
Mihai, nu la tine ma refeream in postarea aia unde ma lamentam ca cineva mi-a intors spatele cand am ajuns in Brasov. Era vorba despre altcineva. Cineva care m-a invitat sa stau la el cand ajung la Brasov si nu a venit la intalnirea fixata ca sa mergem la el si nici la telefon nu mi-a mai raspuns.
Scuze ca te-am facut sa crezi ca era vorba despre tine. E VORBA DESPRE UN OM CU CARE M-am inteles la telefon sa ma ia din gara si nu a venit.
Cat despre o cafea, hai sa o bem! Mi-ar face mare placere sa beau cu tine o cafea!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan