miercuri, 5 septembrie 2012

teatru, ceai & rock'n'roll

Deschiderea CDC-ului или как гусь со свиньей подружился:)

Azi seara, în sala Casei Actorului a avut loc prima lectură din programul CDC-ului în regia lui Sava Cebotari, realizată după textul lui Dumitru Crudu A doua zi. Deschiderea cu tot cu lectura a durat 4 ore și jumate ceea ce ne face să credem, că uite poate n-a fost o idee rea. Glumesc. Nici nu putea să fie altfel.
Pentru mine această lectură, și anume abordarea pe care a ales-o Sava, a devenit ceva mai mult decât atât. M-a făcut să înțeleg că provin  de fapt dintr-o familie cu dizabilități de auz, deoarece tatăl meu e român și mama mea e rusoaică și nu s-au putut înțelege niciodată. Tatăl meu mi-a dat pașaportul român, pentru care îi mulțumesc, și mama mi-a dat restul: dragostea și copilăria.
Lăsând însă chestiile personale deoparte, iată ce am vrut să spun. E insuportabil жить в таком глупом обществе, где принципы не позволяют идти на встречу друг другу, учить языки или делать уступки.  Именно потому, ideea cu ciorbele e bestială! Mi-am imaginat cum noi, cei din Moldova, suntem de fapt niște ciorbe (dacă tot ne-au numit “oameni amestecați”) și așa stând pe același aragaz  fierbem каждый в своей кастрюле. Ce-o să iasă din meniul ăsta habar nu am, sper ceva bun și comestibil. Numai nu revoluție.
*Actorii Dan Melnic și Mariana Bratu, deși n-au jucat, dar au citit mult și bine. Mai ales Marianocika.
**Ne vedem marția viitoare, pînă atunci însă scriem piese la atelierul de miercuri. Adică deja mâine! Baftă la toți;)

Oxana BUGA

Preluat de pe
 http://classfest.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan