sâmbătă, 1 mai 2021

Alexandru POPESCU

 xxx

azi e sâmbăta mare când
aveam zece ani măturam
ograda și toată ziua după
priveam filme despre viața
lui Isus care pentru mine atunci
era un fel de supererou marvel
care transforma apa în vin
azi țeava de la canalizare s-a
bătut și apa nu mai vrea să
curgă și rămâne în cadă și
chiuveta e plină cu apă care
nu se duce și am început să
sap cu hârlețul până țeava groasă
de la canalizare a ieșit la lumină
am scos țevile una din alta și le-am
izbit de trotuar le-am bătut cu un
băț până au început să cadă bucăți
mari și albe de calcar și o mâzgă
neagră a stropit lalelele roșii și
florile albe de cireș ninse pe jos
în toți acești ani s-a adunat atâta
calcar în țevi că apa nu mai avea
pe unde trece atâta noroi puturos
s-a adunat în suflet în toți acești ani
că speranța nu mai avea pe unde trece
dar diseară Isus va mai învia odată
iar sentimentele care aprind mii de
focuri ne vor mai împrospăta sufletul
cum am curățat țevile în sâmbăta mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan