sâmbătă, 1 mai 2021

Ana ROMAN

 Am fost un copil urat

cand m-a vazut prima data la maternitate tata a spus ca sunt foarte urata peste cativa ani aveam borti in cap profesorii imi dadeau voie sa stau cu caciula la lectii la recreatie colegii mi-o scoteau si radeau eu imi acopeream chelia cu mainile si strigam plangand dati-mi-o inapoi poate are vreo boala, ziceau o data pe luna matusa de la frizerie imi ungea capul cu buruiene galbene de parca problema ar fi fost ca parul nu-mi crestea si nu ca mainile mele il smulgeau pana pe covor se facea un strat transparent in fiecare dimineata tot mai gros mama striga ca schimonosesc chipul lui dumnezeu eu plangeam si ma rugam sa ma trezesc cu par lung pe care mama sa mi-l faca iar in cosite inainte de craciun numai o data mi-am scos caciula doar un pic sa-i arat vecinei Valea ce am sub ea Valea a spus ca am par ca de bebelus anul trecut, la Roma am vazut o cersetoare aproape cheala care isi smulgea parul ramas si am strans tare mana iubitului care avea sa ma paraseasca pentru o fata mai frumoasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan