duminică, 21 martie 2010

vreau sa fug în alaska




am o brichetă de fier pe care e reliefat un vulture vreau să fug în alaska

în viaţa mea nu mai există lucruri importante oameni importanţi doar tu
alţii m-au desfiinţat
imediat cum a venit un fel de primăvară în care îţi vine să te plimbi mult să faci poze
în care te saturi de localuri vrei doar să fugi să urci munţii
am îndrăgit şi timpul frumos de afară şi paleoliticul vreau să fug în alaska

când eram mică spuneam expresiv înger îngeraşul meu înainte de culcare
aveam atâta credinţă în mine aveam foarte puţini prieteni sau poate chiar deloc

oamenii scriu lucruri incredibile când sunt furioşi
aş vrea să fiu furioasă acum
aud într-o singură cască jack johnson alte probleme nu am

el îmi spunea ieri că atunci când se uită în abis
îi vine să se arunce în el că existe ceva care îl atrage
e forţa de gravitaţie zic ţine-te departe de prăpastii
eu trăiesc de optsprezece ani la al nouălea etaj
dar nu m-am gândit niciodată să mă arunc
n-am avut curajul
am avut căderi doar în vise mi se cutremura corpul
întotdeauna urma doar trezirea
nimic altceva

într-o zi o să arăt lumii cum se scriu texte plictisitoare
la altceva nu mă pricep
dabija ion mi-a scris o poezie în gând suna cam aşa:

sunt singură în baie desenez pe cadă oraşul scriu ecaterina va avea o zi frumoasă
mă întind dau drumul la apă şi nu mă gândesc la nimic
scrisul dispare oraşul dispare ecaterina'
nuuuuu nu dispare ecaterina

vreau să merg la teatru să-mi fac o salată de migdale să zăbovesc
câteva ore de vară sub o cascadă imensă să se audă johnson în ambele căşti
vreau mai puţină lumină mai mult frig vreau să fug lîn alaska
să fugim amândoi


(ascultând Jack Johnson - Better Together Lyrics)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan