duminică, 29 noiembrie 2020

Adriana RUSU

 

xxx

Aștept să mă sune mama

Mă uit la ceas

e 16:30

E încă devreme să mă gîndesc la asta…

Caut împreună cu Trăian pe net ce o să mîncăm diseară

“De ce îți este poftă?”

Și acolo unde ar trebui să fie gînduri despre ce as vrea să mănânc

Se învârt cele “ce o sa-I spun mamei cînd o să mă sune”

“Ce vrei tu aceea vreau și eu”

Aștept să sune telefonul întorcînd capul spre el de cîte ori e posibil

Un fel de tic nervos vechi de 22 de ani

Am tresărit cînd telefonul a sunat

Nastea voia să știe de pe ce dată se încep examenele

Trăian mă ajuta să-mi fac lucrările de laborator și nici nu am observat

Cum s-a făcut ora 12:00

Aștept să mă sune mama

Să-i spun că azi nu voi veni acasă

Și poate niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan