sâmbătă, 14 noiembrie 2020

Vitalie ȘEGA

 

Scrisoare mie

 

îmi fixez privirea în fila de jumate de oră,

nu nasc nimic,

aşa că o pun albă în plic şi cu asta basta,

ştiu că nu e corect,

dar când am jucat eu după reguli,

eu şi oul dimineaţa îl încep a decoji de la fund nu de la cap.

O las albă pentru 5000 de motive,

din care am să enumer pe

nici unul…

Ştiu de ce e albă

că acolo sunt zilele de Luni până Duminică,

şi ziua de 13 august,

nu mă întrebaţi, ce-a fost,

e prea intim să vă relatez

dar eu peste ani voi ţine minte,

cine a sucit şurubul în gelatină,

crezând că e un lucru ilar de făcut.

O las albă ca să ştiu ce mă aşteaptă

o plată suprafaţă,

de care poţi să te loveşti cu capul

şi nu o să te doară.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan