sâmbătă, 21 noiembrie 2020

Alexandru POPESCU

xxx

Suntem niște broaște țestoase, cu capetele ascunse în carapacile groase și tari.

Ne e frică de apă. Stăm pe mal. Și suntem mulțumiți. Dar ea, Mihaela, nu era o broască țestoasă. Ea era o coțofană ce mă îmbia mereu să
las porumbelul din mână,
era o vulturoaică ce mă ridica în aer și-mi
dădea drumul jos să-mi spargă carapacea. Era drăgălașă și trăia intens, îți
învia sufletul,
abia apoi îți dădea și-un sărut. Sălbatic de sinceră. Deveneai inevitabil dependent de decența ei . Acum sunt în sevraj, căci ea a
plecat pentru totdeauna. A plecat pentru că eu eram un bărbat ordinar. Credeam că am dreptul la o
femeie nouă în fiecare zi. Iubeam toate femeile. Dar ,,Toate femeile" nu-ți pot oferi
nimic în afară de
sex. Aștept. Aștept, în timp ce carapacea se face tot mai groasă. Tot mai tare. Aștept

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan