duminică, 29 noiembrie 2020

Ludmila ȚURCANU

 xxx

Prin a 2-a aveam un jurnal

Mov Cu hannah montana Îl căram cu mine la școală Și le dădeam colegilor mei să scrie în el Cuvinte pentru mine Pe care peste ani să le citesc și să-mi cresc stima de sine Unu-mi scria „ ești frumoasă și dragutza pup” Altul îmi scria „ești foarte deșteaptă și ești o colega foarte frumoasă” Prietenul meu cel mai bun mi-a scris „liud să vii la dan” Am fost supărată, am trecut cu un corector peste mesaj Exact cum câțiva ani mai târziu a trecut el cu un corector peste noi
Colega din spate mă îneca în urări


alta din față îmi scria continuu
„ești cea mai bună prietenă a mea
te iubesc sper să fim prietene toată viața” Azi nu-mi răspunde la salut,
probabil „toată viața” s-a încheiat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan