sâmbătă, 13 martie 2021

Georgiana MĂRCULESCU

 ***


Fiinta ta mi-a fost hărăzită,

exact la o anumită vârstă,


când mi-am tăiat unghiile si parul,

când am încheiat pelerinajul la respiraţiile de mosc.

 

Când păşesc, mâna mea caută căminul unde a dormit azi-noapte, unde a trăit cele mai frumoase clipe de dragoste.


Când privesc, pământul întâlneşte verdeaţa câmpului, razele amintesc de prima zi de amor.


Când ating, ochii tăi imaginează un trandafir nocturn găsit la încheietura mâinii, sânul meu poartă cele mai auguste visuri.

 

Mi-e dor

de ochii care au croit acest matelot de suflete,

de obrazul de vară care atinge şi electrizează părul proaspăt crescut,

de pieptul care strânge visurile-n cupă.

 

Eu sunt o pasăre la marginea câmpului de ceaţă,

tu eşti un albatros care a uimit furtuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan