miercuri, 3 martie 2021

Ion AGACI



Long a trimis 1 martie la 23:59

* pentru că nu m-am ascultat destul
și am dat volum muzicii la maxim pentru anxietatea mea dezvoltată din prostie
și pentru migrena zilnică pentru că vreau să iau un ibuprofen și mă tem de reacțiile lui adverse posibile, pentru că îl iau totuși repetându-mi adresa la care mă aflu pentru momentul în care voi chema ambulanța,
pentru panica neîntemeiată, plâng/plâng cel mai bine atunci când mă aflu în mulțime pe trotuarele aglomerate
și arunc priviri în spate din reflex,
și pentru tot potențialul din mine ratat în favoarea potențialului din alții,
plâng/ și nu pot plânge
pentru persoana care trebuia să-mi fie perspectiva din care să văd acest oraș
în care nu ne-am făcut alte planuri decât să închiriem împreună o garsonieră,
în care eu să încep totul din nou, iar ea să continue ce-a început.
cele mai simple lucruri îmi par imposibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan