sâmbătă, 20 martie 2021

Sergiu STATI

 8 SECUNDE


I


Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar Jenny greu de gasit. 
Viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi,
dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, 
prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti. 

Ţie ţi-au dat şansa sa mă distrugi si am fost singur că nu o vei face.


II
cel mai frumos cadou primit din viata mea
visul din care imi pare ca nu ma voi trezi 
Mda . . . Ce chiar nu auzi? 

III

dupa ce deschizi usa,ma vezi pe mine,indragostit ca un nebun.
 


IV
dincolo de fereastra camerei tale, 
soare,ploaie si 
Ai vrut vreodata sa plangi? 

V
Ne desparte distanta,

VI

Te văd . . . stiu ce faci . . . nu crezi?
Vrei sa-ti demonstrez ca spun adevarul?
ţii in mana telefonul,
citesti mesajul meu,
acum zambesti,
gandindu-te la mine.
Am dreptate?

VII


MIKA, am dreptate? 

VIII
acum e mult mai greu
pentru că acum 
ai șansa să mă distrugi și sunt sigur că o vei



face

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan