sâmbătă, 6 martie 2021

Tatiana GROSU

 xxx

Cărțile  lui Dumas îi erau mângâierea și unica bucurie când era copil

Pentru ceilalți, joaca în mahala după o zi de muncă

La câmp

Mama îmi povestea  cum a murit străbunelul meu

 când a realizat că bunica mea nu se va mai trezi niciodată

i s-a prăbușit pământul

sub picioare


Când aveam 7 ani și sora mea 1 și ceva

Tatăl meu mai era în viață


Mama avea cearcănele mai mari decât ochii


Plină peste cap de datorii

Dar cu speranța că îl va putea salva

 

În mai puțin de 2 ani s-a dus și tata

 

Am rămas noi 3

Într-o casă nefinisată cu ușa de la intrare care se umfla când ploua și trebuia 

să te trântești în ea cu putere ca să o încui

Cu timpul și acest lucru a devenit imposibil


credința mamei era ziua de mâine


Noi mâncam, iar mama citea


Atunci nu-mi puneam prea multe întrebări


mă bucur că am rezistat împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan