joi, 18 martie 2021

Victor FALĂ

 xxx


Eul meu fluid îți intră în gât
La intersecții de drumuri
Grație cui?
Grație căror facultăți geni(t)ale
Intri în viețile oamenilor care te apreciază cumva și îți... scuturi batista!?
Ruperea-n versuri mici de tot
A-ntâmplărilor mele venale
Îmi induc o stare de moleșeală lăuntrică
De care m-aș descărca de două ori
La cele câteva mesaje (numărabile)
Ușa s-a deschis până-a sta cu
Un sân în mână și altul în gura satului
Și când schimbam taxi-ul, o făceam
Cu grija să nu-mi schimb obiceiul
Distanțare spartă anecdodic povestind
Despre spărgătorii de apartamente
Care sparg și gogoșii și stăpânele
Apoi s-a înmuiat la spectacolul:
coastele femeilor au o arhitectură deosebită calmă să mergi ca pe vâslele navei salvatoare asupra lor sărutându-le apoi cu sărut de moluscă atingând treptele ridicării spre culmile-mbietoare și pe aceleași trepte coborând în pasul plecat al genunchiului spre tropăitul pe loc în jurul buricului cerc și două aripi prin părți peste coapse ca și cum ai privi un înger cu privirea proptită în pubis de sus și ajungi prin urmare cu fruntea rezemând nimbul sus-pomenitului și buzele sensibilizate pe buzele ei iar explozia te sparge de gardul creatorului când soneria-i udă în ploaie
Țin în mine toată truda de-o noapte nedormită
Iar Spovedania lui Tolstoi în căști mă adoarme
Mă prind ca în zilele cu febră scăpătat de picioare
Iar trezirea mă va lovi cu ceafa de geamul din spate-al troleibuzului
Și chiar dacă mă-mbie ora apropiată a serviciului
Acasă mă așteaptă patul cu ale lui opt ore de somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan