vineri, 30 septembrie 2011

Impresii

Cei plecaţi, scrieţi impresii pe blog :).

7 comentarii:

  1. văd că ți s-a făcut dor :) eu o să dau detalii când îmi revin, în prima zi am dormit 20 de ore, ieri eram ca un zombi. azi-noapte mă plimbam prin Unirii și aveam senzația că Buzu și Ecaterina sunt pe undeva pe-alături, o să mă-ntorc și o să-i văd. eram fascinată de fiecare perete, geam, stradă, pod... ca de obicei:D
    luni încep cursurile și o să mă adaptez la ritmul de-aici, deocamdată sunt cumva pe dinafară. oricum, deja caut autostopiști să plec la Budapesta :)
    ne vedem în curând

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te-ai împiedicat căutându-i pe buzu şi ecaterina? :D
    ai fost deja la pavel dan?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu azi m-am plimbat 2 ore jumate prin constanta. am fost si la mare. e f frumoasa fara oameni si e aproape de facultate, asa ca o sa ma duc pe acolo mai des. am avut o dorinta aprinsa sa ma plimb cu bicicleta prin oras, ca dudu. foarte interesant pe aici. o sa scriu mai multe dupa ce imi trag net la computerul meu, adica degraba. uh, cate ganduri am...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si cum e Constanta si Timisoara? Va plac?

    RăspundețiȘtergere
  5. câtă fericire pe capul vostru :) orase faine, oameni noi. mare. experiente. o sa aveti despre ce scrie)
    păi să-ţi cumperi bicicletă, acolo cred că sunt piste din alea speciale.

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine, imi place constanta, n-o schimb pe nimic, nici macar pe timisoara :P, desi i-as da o vizita nataliei.

    carolina, nu toate deodata.

    o sa-ncerc sa scriu si eu maine proza, cat voi o sa stati la cenaclu, si-n fiecare saptamana, daca timpul o sa-mi permita. salutari tuturor

    RăspundețiȘtergere
  7. apai si io is bine si am deja bicicleta, (pt dumitru: sper sa n-o fure nimeni ca are ceva ani), dar e perfecta, bicicleta de oras, din austria, cu 10 viteze si portbagaj, albastra, cu bara subtire dubla jos, adaug si poze candva. Si in rest e mult soare si mult somn si multa mancare si burta mare.
    Si mai scriu. Buzu noroc.

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan