luni, 22 septembrie 2014

Draga Radu, draga Dragos, draga Vlad,  dragi poeţi care aţi fost la festival,

în mijlocul vostru, m-am simţit minunat. Ascultându-vă poeziile, am simţit "că încă nu e totul pierdut", că revenirea la normalitate şi la om mai este posibilă.

În mijlocul vostru, m-am simţit ca într-o poveste. De fapt, oraşul ideal ar fi acesta: un oraş în care să locuim cu toţii împreună şi să-i aducem şi pe toţi prietenii noştri poeţi din toată lumea. Să fie un oraş doar cu poeţi.  Cam asta au făcut prietenii noştri din Sibiu în aceste trei zile minunate. Pentru asta le mulţumesc foarte mult.  Mă bucur că v-am cunoscut şi îmi pare rău că acest vis nu a durat mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan