sâmbătă, 6 mai 2017

Rodica GOTCA

Iubirea mea e un pas dincolo de ura ta


Gândeşte-te ce faci, pas cu pas.
Sunt lucruri care mã dor,
În adâncul ființei mele îşi împrãştie veninul.
Sunt oameni care aduc evenimente nefaste-
Cine-i vinovat cã îmi place furtuna?
Am deschis ultima portierã, îți promit;
E ultima datã când te pãrãsesc.
Eu mi-am gãsit cântecul- o micle dezacordatã:
Şi din tine se va alege praful!
Mi-a cântat de la primul rendez-vous.
Eu cred cã pot.
Iubirea mea e un pas dincolo de ura ta.
Am devenit, atâta tot.
Îmi place sã cred cã pot fi puternicã.
Adio!
- Trezeşte-te! Mã sperii!
El mã zgâlțâie cu mâinile mici.
El îmi sparge timpanele cu țipete.
- Trezeşte-te! Şi mã înneacã în lacrimi.
-Stai! Gata!
Nu ne mai jucãm de-a moartea!
Eu ştiu un joc vesel.
Hai sã ne-ascundem!
Mã ascunzi în dosul palmelor tale?
... Ai crescut! N-am observat.
Când ai reuşit? Unde eram eu?
- Te jucai de-a moartea!

Autor: Rodica GOTCA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan